Aleyna_88 Songul-12 ben yarın eleniyorum arkadaşlar 39 haftalık oluyoruz 10 şubat sabah yarın spinal anestezi ile ikinci bebeğimi kulağıma alacağım inşallah bana da dua edin 💖
Nurbusra_ 22 Şubat’ta sezeryan olucam ara ara karın ağrım oluyo nişan gelmesi nasıl oluyor ilk gebelik olduğu için hiç bilmiyorum etrafımda doğuran pek kimse de yok kimseden duymadım nişan şöyle olur böyle olur diye