Songul-12 37+0 olduk ,sabah saatlerinde iyiyim sadece onun dışında tüm gün kasılmali ve sancılı ,uyku yok , nişan filan gelmedi ama ilk gebelikte de çatı muyanesine gitmiştim 2 cm açıklık var demişlerdi çatı muayenesinden sonraki sabah nişanim gelmişti akşamı dogurmustum ,şimdiye kadar alttan muayene istemedim çıkan sancılara rağmen olur da tetikler diye bebeğim çok küçük çünkü