Vildan_krt https://mutluresim.com/image/nt2kXB Anlayan varsa bize de bakar mısınız ya çok merak ediyorum 13+2 👶🏼🌺🤩
aevrl Benimde 11+2 de nub olarak kız dediler bakalım ne çıkıcak doktor daha erken dedi cinsiyet için ☺️bir sayfa vardı instagramda oraya atmıştım 6 haftalıkken erkek dedi dün yine attım nub kız dedi 🤭nub yanıltırmı acaba bilen var mı?
Sermec27 Minezra Amin inşallah vardır rabbimin bir bildiği hayırlı sağlıklı evlatlar olsunlar da gerisi önemli değil 🤲
aevrl Sermec27 Valla çok merak ediyorum doktor 2 hafta sonra gel dedi burda çoğu tahmınler erkek ama kız diyende oldu.hayırlısı olsun tabiki ama merak işte ☺️
Vildan_krt Sermec27 Ayy teşekkür ederim, her ikisi de evlat ama insan hissettiğinin tahminini duyunca mutlu oluyor 🤩
aevrl Minezra Hamileliğin ilk haftaları cinsiyeti merak etmeyle geçiyo 😂😂😂Allah hepsine sağlık versin 💐
Vuralelif Beyzanury1234 canım vallaha bi doktor kesin kız dedi biri de kesin olmamakla birlikte erkeğe benziyor dedi sonra kendi doktoruma gittim göremedim ama ben sana ne demiştim başta dedi kız dediniz dedim o zaman kızdır ben yanılmam emin olmadan da asla demem dedi peki tamam o zaman kız mı yani dedim öyledir dedi 😂😂😂
Ebrarabla_06 Minezra ben halen erkek diyorum🙈 doktor bacak arasını görünce belli olur doktor ne dedi tam olarak canım
Minezra Ebrarabla_06 canım dediki tam görücem sürekli kımıldıyor çok hareketli dedi nubunu gösterdi düz duruyor düz olunca kız dedi evdekiler ne dedi bende kızlarım var dedim buda kız gördüm dedi
2prensesannesiiii Minezra yani bence bazı drlar nub teorisini çözememiş nubu yukarda bunun yani bacak arasını görmeden hala kesin gözüyle bakma bence balım🥰
Minezra 2prensesannesiiii aslında müsaitti ama hareket ettiği için net göremiyorum ama kız yani bu dedi bende çok kız hissediyordum hiç şaşırmadım öyle diyimce 🤷♀️😅