carpediemm1 Dagi,ebebek ve pentiden aldım. Penti muhteşem. 4.aydan beri kullanıyorum şuan 8.aydayım hala çok rahat ve tüm göbeğimi kaptıyor. Ebebek tam göbeği kapatmıyor elbise vs giyince tam ortadan külot izi oluyor.😞Dagi tam fiyasko lastikleri heryerimi kesti. 😂