yilldizyilldiz Selam kızlar, uygulamaya göre 4+1 hamileyim.👶🏻 geçen sene bir düşüğüm oldu o yüzden biraz korkuyorum. Hamileyken mutfakta ve banyoda rahatlıkla kullanabileceğimiz, zararsız deterjanlar var mı? Siz neler kullanıyorsunuz?
esinyk yilldizyilldiz ben deterjanlarımı değişmedim. Ancak iç çamaşırlarımı çok dikkat ettim pamuklu ve hep ütüledim. Sıvı sabunu ve şampuanımı Dalana geçtim içierği temiz ve zeytinyağlı. Saç sprey kremi bıraktım. Zorlanmamak için saçlarımı kestirdim. Duş jeli yerine sabun kullandım. 3 aydan sonra da kuruluk arttı sabunu bıraktım gene Dalanın duş jeline devam ettim.
Lumlum yilldizyilldiz merhaba elitein deterjanları bence baya iyi ama pahalı gelebilir. Arap sabunu ve karbonat da kullanabilirsiniz.
Elif143- yilldizyilldiz deterjanlarımı eskiden olduğu gibi kullanmaya devam ediyorum fakat eldiven kesinlikle kullanıyorum yoğun koku duyduğumda ise maske takıyorum doktorum da öyle yapmamı söylemişti
yilldizyilldiz esinyk temizlik ürünleri demek istemiştim aslındaa🙈 mutfak ve banyoda hangi temizleyicileri kullandınız peki?
carpediemm1 esinyk iç çamaşırı önerisi istesem çok mu saçma olur😅 hala bulamadım kaliteli içime sinen bir çamaşır.
esinyk yilldizyilldiz ben mutfak ve banyo deterjanlarımı hiç değişmedim .benim de bir düşüğüm oldu. Ve tüp bebek ondan çok dikkat ettim. İlk 3 ay temizlikleri hep eşim yaptı. Şimdi yapıyorum ama eldivenle banyoda .
Gizem9688 Ben camasir suyu olmadan temizlendiğine inanmayan taraftanım. Ozellikle tuvalet temizligi kesinlikle camasir suyu olmadan olmuyor bence. Yine kullaniyorum ama tabiki kalın temizlik eldiveni ile. Onun disinda kisisel bakim olarak şampuan ve dus jeli olarak bebek sampuanina gectim. Sac kremi kullanmak zorundayim sadece cunku cok gür ve dalgali saclarim. Ama o da diplere sürmüyorum ve duruluyorum. Onun disinda yuzume organik günes kremi kullaniyorum. Göbüşe de catlamasin diye sadece Hindistan cevizi yagi.
yilldizyilldiz Gizem9688 kesinlikle ben de aynı düşüncedeyim ama düşükten sonra korkuyorum. O yüzden kimyasala biraz ara vermek istiyorum 🥲
Lutulut Ağır kokulu kimyasallar yerine cif kullanıyorum. Sadece tuvaletlerde çamaşır suyunu suda seyreltip şipşak temizleyip solumadan çıkıyorum.
Gulkar yilldizyilldiz çamaşır suyunu bir kere hayatından cikarmalisin ben asperox ve aspirin kullanıyorum yetiyor
esinyk carpediemm1 ben süven den ve nbb den aldım. Suwen kesinlikle iyi değil yırtıldı . Nbbden memnunum.
Lutulut carpediemm1 Dagi,ebebek ve pentiden aldım. Penti muhteşem. 4.aydan beri kullanıyorum şuan 8.aydayım hala çok rahat ve tüm göbeğimi kaptıyor. Ebebek tam göbeği kapatmıyor elbise vs giyince tam ortadan külot izi oluyor.😞Dagi tam fiyasko lastikleri heryerimi kesti. 😂
Aysusenn yilldizyilldiz kendini çok yorma ama kendini de çok yatağa verme yavaş yavaş yap maske ve eldive takıp ben kendimden bahsediyorum bende hamileyim 8 aylık maske eldiven takıp yapıyorum. Riskli bi gebeliğim var yatıp dinlenmem lazım ama kendimi yönle hasta gibi yatağa vermek istemedim. Her deterjan zararlı zararsız yok maalesef.
Ruk01 yilldizyilldiz naturlive ürünlerini tavsiye ederim hem kokusu rahatsız edici değil hemde yoğun kimyasallardan uzak