yilldizyilldiz Merhaba canım bir düşük bir 5 aylık doğan bebegını kaybeden anne olarak soyleyeyım suan 26 haftalık hamıleyım ve hıcbır deterjan degıstrmem olmadı düşüğünün bebekte yapısal bır bozukluk ve normal bır durum olduğunu belirtmek istiyorum her anne adayı düşükle yuzlesebılr ılk düşük gayet normal kabul edılır taki tahlıllerınde bı problem troıd kan pıhtılaşması gbı problemlerin yoksa çamaşır suyundan uzak dur desede eşim o tuvalet banyo mutfak foşur foşur yıkanmasa haftada bır asla kullanamayanlardanm temızlıkten degıl mıkroptan zarar gelir dusuncesındeyım ve sankı tüm mıkroplar çamaşır suyuyla gecyo gbı hissedyorum 😂sadece çamaşır deterjanı yumuşatıcı bulantı olduğu zamanlar çok benı zorladı o dönem kullanmayı bıraktım ağır kokuyordu parfüm vs benim enfeksyon ve kuruluk olmaması ıcın aldgım tek önlem Parfümsüz renksiz kokusuz sade tuvalet peçetesi ve günlük çamaşır degısımı onun dışında deterjanları çok solumadıgın sürece sorun olcagnı düşünmüyorum tabıkı kırec çözücü tuz ruhu onlar zaten normaldede sıkıntılı❤️