Bebek dogmadan niye tek bı markadan stok yapılır ki? Benim arkadaşım var Molfix bebeğine çok iyi geldi, yengemin bebeğine hiç iyi gelmedi goon kullanıyor. Prima desen ikisi de memnun kalmadı. Neye göre stok yapıyorsunuz ? Bebeğinize iyi gelcek mi gelmicek mi bilmiyorsunuz