cannkmrc Kadriye_cnck 1 numara çok alma canım en çok 4 numara gidiyor boş yere stok yapma elinde kalır
Kadriye_cnck cannkmrc Ben 1 numara az alayim 1 paket , 2 numara da bir paket icin de 180 tane var 3 numarada 2 paket icin de 120 tane var boyle dusundum ama iyi mi sizce.
AnnesininBaliii07 Ahsksdk ben şok marketten bebyone denen bir marka aldım çok memnun kaldım hiç sızdırma yapmıyor
Serendipity16 Kadriye_cnck bence stok yapmayın burada okuduğum kadarıyla her bez her bebeğe iyi gelmiyor aynı markadan alırsınız sonra çocuğunuzun cildine uymaz elinizde kalır bende sleepy bionatural aldım 1 numara sadece bir paket aldım memnun kalmazsam değiştiricem
Kadriye_cnck Serendipity16 haklisiniz aslinda her şey hergün artıyor stok yapmak iyi gibi ama dediginiz gibi olursa elimde kalır.
cannkmrc Kadriye_cnck evet gayet güzel zaten internetten söyleyince de en geç 3 gün içerisinde geliyor taşma yaptığı an büyüğüne geçersin canım
Ahsksdk Kadriye_cnck ay bende o kadar arafta kaldım ki ne alsam hala karar veremedim stok yapsam bi dert yapmasam bi dert😅😅
bebisliozlem Ahsksdk al benden de o kadar 🥲 en iyisi fazla stok yapmadan alayım, sızdırma pişik vs durumunda geçerim başka beze
Suhiss Ben goon premium soft ve molfix pure and soft aldim bakalım hangisini begenirsem onla devam ederim ama arastirdigim kadariyla pure baby ucuz oldugu halde memnun kalinan bir marka eğer bulursam onu da denerim
Gulays Ahsksdk ben sleepy extra kullandım oğluma yeşil paketli olanlar sızdırma yapıyor sarı paket yani extra olan yapmadı bizde bence boş yere markaya para ödeme molfixte hediye gelmişti bizde pişik yaptı
poncikkk Molfix aldım çok önerildiği için ama stok yapmadım sadece 1 paket aldım bebeğim sever sevmez pişik olur vs o yüzden şimdilik 1 paket molfix 🤭😀
Baabus Ahsksdk baby turco sleepy zaten ikisininde fabrikası sahibi aynı aynı yerde üretiliyo birde molfix kullandım molfix bi tık daha diğerlerine göre kalın ve kalıbı büyük ama iki markadanda memnunum ne pişik oldu ne bişey kimyasal olmayan diyemem ama en az olanı diyebilirim
Aysence Ahsksdk Başta molfix kullandık aşırı taşma oldu. Sonrasında Baby turco doğadan a geçtik. Şuan için memnunuz. Kalıpları molfixe göre küçük
xhbgns Ahsksdk Ben prima premium care aldım ama hastanede sleepy bio natural verdi onu kullandık hastanede pişik vs yapmadı sızdırmadı