Ahsksdk Stok yapmak cok saçma oluyor sakın stok yapmayın çünkü o hatayı ben yaptım.
Bebeğim doğmadan sleppy bio natural , bebem natural ve prima premuim care almıstım.
Sleppy sızdırma, pişik yaptı aynı sekilde bebem naturalde.
Bebeğimin cildi aşırı hassas olduğu için ıslak mendil, havlu bile kullanmadım onları da stoklamıştım şimdi ellerini silmek icin kullanıyorum sadece.
Prima premuim care ve pamuk kullanıyorum 9 aydır. Koku, pişik veya sızdırma falanda yapmadı😌