Yagmurakyurek bende bekliyorum, normalde martin ilk haftası ama bebek aşağı indi vs kesin erken olur dendi simdi de gelmiyor😄 Yürüyemiyorum resmen sezeryan olucak ama doktorum daha gün vermedi, ben gün verene kadar kendi gelse diyorum da gelmiyor yok 😄😄 Bu arada nişan 19 ocakta geldi, sonra Bi kere kanala girdi çıktı bebegim, şimdi tekrar girmiş ama gelmeye niyeti.yok sanırım 😄 Bugün gelir diye umitliydim hep konuşup gel diyorum ama umursamıyor 😄😄