Yagmurakyurek Ervan 3600grsm olmuş acilmam yok sezeryana alincakmisim🥺🥺🥺hiç böle hayal etmemiştim 39+1dedi
Hatiicesyun haftadan selamlar geçen hafta 3.450 kilosuydu normal doğumu bekliyoruz bakalım daralıyorum bunalıyorum Nişan geldi arada sırada sancı geliyor baskıda var ama kızım nazlı çıktı 1cm açıklık ve yumuşama olduğunu söylemişti doktorum her yolu denedim hala da deniyorum
Gzdesri 38+5 olduk belirti yok ekstra bişi yapmayida bıraktım valla bı hurma yiyorum sadece çünkü elim ayağım şişti hareketlerim kisitlandi gelecegi varsa gelir herhalde benim hareketlerimle doğacak halı yok 😂
Saudaded Yagmurakyurek ilgisi var mıdır bilmiyorum ama eşim bana masaj yaptı bn yüzüstü uzandım yada yan tam hatırlamıyorum baya bi sırtıma omzuma bacaklara falan o gün sancım geldi ama hafif doğum sancısı değil dedi gönderdiler akşamına suyum nişanım geldi alakası var mı bilmem ama 🙊
Ervan Yagmurakyurek cnm 4 kilo.doguran var bizim ustdeki gelin . Normal.dogurdu. birde bazen ultrason yanılma oluyo bnce kndi doğal sürecini bekle Acilma doğum başlayınca oluşur korkma cnm bol dua zikir çek sümmesebileyesserah Normal olumsuz ilerlerse sezaryen tercih olmalı.
Smy38 Yagmurakyurek ben de senin gibiyim canım sürekli kontrol oluyroum açılma yok zaten catin dar dedi dr.yine beklemek istedim ama tansiyon oluyro bazen pazartesi sezeryan günü aldım.saglikla gelsin de hangi yöntem olduğu önemli degil
Yagmurakyurek Ervan normal yaparsam bebek içinde benim içinde riskliymis 🥺malesef sezeryana gün aldım
Cerenbelis1 Yagmurakyurek 39+1de doğum yaptım bende son hafta ful merdiven çıktım squat yaptım hurma yedim
Yagmurakyurek Cerenbelis1 acilmam yoktu sancım yoktu bebek kanaldydi fakat suyu azalmış 14subata gün verdi sezeryan olucaz sabah saat 7de yatışım yapılacak 39+1dedi bebek iri olduğu için riskliymis normal doğum yapamycgmi söyledi
Cerenbelis1 Yagmurakyurek olsun canım sonucu güzel olucak bebeğine kavuşucaksın sağlıklısı nasılsa öyle olsun 🙏🏻
Deryalina- Yagmurakyurek suyu azaldığı için mi riskli dediler son kontrolde bana da suyu az dedi 3600 kg normal doğuma engel pek bişey demedi şimdilik