Kızlar 17+3 haftalığız dün çikolata yedim ilk defa içimde baloncuk pıt eder gibi hissettim elimi karnıma koydum elimin içinde çok hafif hateket ettiğini farkkettim. Eşimde uyumadan önce elini karnıma koydu biraz bekledik öksürdüm 2-3 dk sonra sertleşti aynı eşimde hissetti 🙈 17+3 haftalığız tecrübeli anneler bu haftalarda hissetmiş olabilirim dimi 😌 hala inanamıyorum ve bikaç kişiye sordum çok erken dediler ilk gebeliğim ve ilk defa net bişekilde hissedişim oldu 💗