Merveer scl bende 16. Haftamin sonuna dogru o baloncuklari hissettim. Hatta basta gazdir diye dusundum ama sonraki gunlerde de devam edince bebegimin hareketi oldugunu anladim. Muthis bir duygu. Allahim isteyen herkese nasip etsin.
Ceylin poyrazege111 hıçkırıkta zonklama gibi 1 saniyede bir zonk zong oluyor içinde 5 10 dk fln sürmüştü benim. 2 3 kere hissettim hıçkırık olayını. Ama titreme hatırlamıyorum.
zlemAtAcar Gulnur bizde 27+3 olduk bir hafta önde gidiyor. Doktor yani 28. Haftalarda gibi... Bugün ilk kez bende böyle birşey hissetim. Korktum 😳