Aslan4mom benim ablam 4 doğumunu da evde yaptı ebe getiriyorlar ailecek, eltileri felan ayrıca beklenmeyen bi durum olduğunda onlar zaten önlem almış oluyorlar hatta ablama ağrı kesici serumu bile getirmişlerdi yani. Ablam banada çok ısrar ediyor benim ebe gelsin diye ama benim ilk doğum olduğu için biraz tedirginim ikincisinde bende öyle yaparım büyük ihtimalle