Aslan4mom
İnsanlarda saygı denen bir kavram yok bu platformda ülkece en büyük problemimiz bu, sizin fikirinize ve düşüncenize saygı duymayan ve sizin fikrinize cahilce diyin insanlara cevap vermekle vaktinizi israf etmeyin. Varsayalım ki sizin fikriniz bazı şahıslara uymuyor yada ters geliyor, olabilirmi evet olabilir. Fakat hiç kimse kalkıpta sizin fikrinize cahilce deme hakkı olmamasına rağmen bunu küstahca yapabiliyor, siz kalkıp keyfi sezeryan olmak isteyen bir anneye yorum yapamazsınız ama evde doğum suda doğum dedini diye herkesin taş atma hakkı vardır bu ülkede kimse özgürce kendi düşüncesini savunamaz olmuş gerçekten üzülüyorum. Biri yazmış ki hastane koşulları steril buna kahkaha attım asıl ev ortamı hastaneden daha steril bukadarıda olmaz. Ben özel hastaneye takipliyim ve nst mi çeken bayanla muhabbet etme fırsatım oldu ve bana bi hastadan bahş etti özelde doğum yapmış kadın ve rahmini doğum anında baskı yaparak yırtmışlar eee böyle buna benzer çok hikayeler var hastanede herşey garanti altındaymış gibi lanse edilmesi beni sadece güldürüyor yani eğer birşey olucaksa hastanedede olabilir doğum başlı başına risk taşıyor zaten önemli olan Allah’a nekadar güveniyorsunuz? Ölüm geldımı hastanede de gelir evdede bukadar kadere iman konusunda niye kimse konuşmuyor ben bunu bi türlü anlayamıyorum yav arkadaş tamam bende özelde hastanede doğum yapıcam ama bir Allah kulu bana herşeyin güzel geçeceğine garanti edebilirmi? Ben Allah’a sıgınacagım her türlü hadi bu yorumumada Cahilce desinlerde göreyim bide iman tartışması yaşayalım.