Aslan4mom Birazcık cesaretim olsa bende istiyorum gerçekten çünkü ev ortamında dığan bebek bile daha güvenli his edermiş kendini araştırmada yapılmış şimdi yine beni linçlicekler ama gerçeği söylemek gerekirse ben Almanya doğuma büyüme biriyim Türkiye’ye dönüş yaptık. İki tarafında artı eksileri var ama ne garip ki ülkemdeki insanlar hamilelik diyince çok ağır bir hastalıkmış gibi bahsediyor, doktora güvenildiği kadar neden Allah’a güvenilmiyor onuda anlamış değilim. Almanya’da insanlar gayet normal doğal karşılıyor bu durumu son anına kadar hoplayan zıplayan insanlar görüyorum biliyorum tanıyorum. Türk doktor eşi olan Alman bi kadın 3 üncü çocuğunu evinde salonun ortasında kocasının kucağına doğurdu şimdi bu kadın kötü bi annemi birden açılması oldu ve doğum gerçekleşti gayette sağlıklı bir bebeği oldu. Malesef sağlık sektörü sadece para için dönüyor artık doğumlar bukadar pahalı olmamalı ağrıyı sancıyı kadın çekiyor 20-40-80-100 milyar bide üstüne doğum parası ödüyor çok mantıksız.
Cesaret edebilsem bende hayal ediyorum evde doğurmayı ama yapabilirmiyim artık son 15 gün kaldı ve bu saatten sonra birini ayarlamak ve kendimi bu şekilde bi doğuma hazırlamak zor olur diye düşünüyorum ☺
Şunuda yazmazsam içimde kalır ebe eşliğinde evde doğum cahilliktir diyenlerin kendi annelerinin ve babalarının ebe eşliğinde doğum yaptığını da unutmamak lazım bundan 40-50 yıl önce hangi kadın hastanede doğum yapmış ozaman ülkedeki tüm ebe ile doğum yapmış kadınlar cahil cühela hastanede yapanlar çok ileri görüşlü insan kendi atalarına cahil dermi yahu🤣😂😂😂