7bebekk Ebru1234 evet ya işte o yüzden test yapmadım ama ilaçta kullanamıyorum baya kötü oldum nasıl olcak bilmem, hayırlısı bakalım artık
7bebekk sacmalamakizim hayırlısı olsun inşallah gönlümüze göre olur, Allah’ım uğraştırmadan hayırlsııyla nasip etsin
Dilaralemdar Benimde bat 17 . son 9 gün kaldı diyor düzenli aralıkla oldu ama yumurtalama takibi yapmıyorum akışına bıraktım, haftaya erken gebelik test ile kontrol etmeyi düşünüyorum ama inşallah hayırlı haberlerle geliriz buralara hepimiz🙏🏻🙏🏻🌸🌸🌸
7bebekk Dilaralemdar amiinnn canım inşallah Rabbim herkesin gönlündekini hayırlısı ile nasip etsin inşallah 🤲🏻
Dilaralemdar 7bebekk Buradan erken gebelik ile test yaparken haberleşelim birbirimize destek olalım🙏🏻🙏🏻😍😍
Prmdkanneee Dilaralemdar benim bat14 belirtim yok yarın ilk idrarla erken gebelik testi yapicammm yapacak var mı kızlar 🫠😍
Dilaralemdar Prmdkanneee 5 gün kalmış gözüküyor evet bak bakalım kuzum inşallah çift çizgi görürüz birbirimize haber verelim olmasa bile moral veririz🥹🥹❤️❤️
7bebekk Prmdkanneee hayırlısı olsun canım inşallahhh hamileyiimmmm diye haykırma mesajını bekliyoruz 😅😅🤲🏻🤲🏻
7bebekk Hatice_11 öyle yaaa çok stres yapıyorum bende, ilk gebelik için 8 ay denemiştim inşallah bu okadar sürmez o yüzdende çok stres yapıyorum ister istemez
Prmdkanneee Dilaralemdar 7bebekk ayyy insallah sizde yapın beni yalnız bırakmayın lutfennn çok ümitli değilim ama insallah vardır insallah herkesi sevindiririm 🙈🙈
28kbr Benimde bat 16 bazen adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyor belim ağrıyor bugün test yaptım ama erken mi bilmiyorum
Dilaralemdar Prmdkanneee rumeysa_mom 28kbr 7bebekk Kızçeler selamm, son durumlarınız nasıl, hiç test yaptınız mı? Ben erken gebelik testi yaptım ama negatif daha🥲