Bat 16 benim de, ama belirti falan inanmıyorum ben artık arkadaşlar. Kasık ve bel ağrısı yaşadığım da oldu, göğüslerde 1 hafta süren şişlik hassasiyet de oldu. Hatta göğsümün koyu renkli kısmında kabarcıkların çıktığı da oldu hiçbirinde tabiki gebelik yoktu. Çift çizgiyi görmeden belirtiye inanmıyorum artık ben de. Zihnim ve bedenim oyun oynuyor resmen istediğim için 🤦♀️ bu yedinci ayımız bakalım göreceğiz 😔