Prmdkanneee @Dilaralemdar @7bebekk kizlar negatif ya arkadaşım silik çizgi var diyor ama 10 resim çektik 8inde asla yok 2 tanesinde sanki az gibi
7bebekk Canım günaydin Prmdkanneee Canım günaydın, üzgünüm pek göremedim ben 😓 ama belki erken diyedir tekrarlarsın birkaç gün sonra belki ozaman görürüz inşallah 🤲🏻🤲🏻 ne zamandır deniyordun sen
Dilaralemdar Prmdkanneee Günaydın kuzum, bende göremedim vallahi hayırlısı ne diyelim🥹Belki geç döllenme olabilir ama test yapmaya devam🌸🙏🏻
7bebekk Prmdkanneee geçmiş olsun canım olur Allah’ın izniyle inşallah Hayırlı vakit zamanda 🤲🏻 Rabbim kimsenşm kucağını boş bırakmasın 🤲🏻🤲🏻
rumeysa_mom adaytomomy benim de bat 16 canım bende de kasık ağrısı bel ağrısı halsizlik felan var dün test yaptım ama negatif çıktı ama bakalım hakkımızda hayırlısı
Dilaralemdar Prmdkanneee rumeysa_mom 28kbr 7bebekk Kızçeler selamm, son durumlarınız nasıl, hiç test yaptınız mı? Ben erken gebelik testi yaptım ama negatif daha🥲
Prmdkanneee Dilaralemdar ben dün yaptım negatifti yarın sabah yeniden yapıcam, insallah pozitif çıkar hayırlısıyla cidden içim içimi yiyor 🥲💖
7bebekk Dilaralemdar canım cumartesi akşamı acile gidip kan testi verdim beta 1.20 çıktı maalesef Adetime daha 3 gün var yükselmez heralde olsa çıkardı 😞😞
rumeysa_mom Dilaralemdar ben daha yapmadım canım adet tarihimi bekliyorum 🌸 belirti olarakta halsizlik kasık ve bel ağrım var başka da bi belirtim yok canım ☺️ evde test kalmadı 😅😅 olsa yapardım belki de şuan bilerek de almıyorum yapıp üzülmemek için o yüzden beklemedeyim 😁😁
Dilaralemdar 28kbr Bende dayanamadım yapiyim belki çıkar dedim ama olmadı. Bat 17 bakalım güzel haberler vereceğimiz hafta olur inşallah🙏🏻🙏🏻
Dilaralemdar 28kbr Olsun yavrum, ilk idrar daha iyi sonuç veriyor hem. Bu ay olmasa da hakkımızda hayırlısı artık ne yapalım🥲
28kbr Dilaralemdar sen kaç aydır deniyorsun canım. İnşallah bu ay vardır da daha fazla bu stresi yaşamayız.
Dilaralemdar 28kbr Amiin kuzum, ben 2 düşük yaptım genetik test verdik kan pıhtılaşması çıktı uzun zamandır hayalini kuruyoruz canım inşallah hayırlı zamanda bizede nasip olur🥹 sen kaç aydır deniyorsun canım ilk gebelik mi başka var mı?🙏🏻
28kbr Dilaralemdar allah yardımcınız olsun canım, benim ilk 10 aydır deniyoruz bizde doktora gittim hiçbir sıkıntı çıkmadı ama hala bir şey yok malesef 🥺
Dilaralemdar 28kbr Amiin,hepimiz için.. Gerçekten zor ve strestli bi süreç.. Ve stresstte etkiliyor olur Allahın izniyle. Yaşınız kaç? Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin🙏🏻🌸
28kbr Dilaralemdar İnşallahhh dualarımız kabul olur en kısa sürede inşallah 3 gün sonra buraya pozitif yazarız🫠 29 yaşındayım