Miraykader bende 38 den sonrasını görmek istemiyorum şimdiden sancım çok
eda006 rabbim yardımcımız olsun benimde bugün çok kalkamıyorum bile😟
Evremerv suni sanciya başladilar mi
sedseda Daha başlamadılar hala nstye bağlıyım
Evremerv niye bekletiyorlar
Evremerv hadi hayırlısıyla kolaylıkla kurtulursun inşallah 🤲🏻 Darısı bize 💐
sedseda sancımın olmasını
Z-2001 inşallah kndi sancimla doğum olur.kizimda kndim sancim vardi
Ikimelekannesi_ amin inşallah benimde ilk bende kendi sancimla yapmak istiyorum ya
irem98 amin in
Evremerv sancın olsun diye bir şey yaptılar mı alttan muayene gibi
eda006 boşver bende 39+6 da doğurdum ahahahahaha
sedseda Yaptılar hiç bu kadar canım yanmamıştı😓
Evremerv naptilar ki korkutma beni 🤣
Miraykader Allah sabır versin bize inşallah ya
Nur_Alp amin yarabbim amin
sedseda anlatılmaz yaşanır 😅
Evremerv açılma var mı bunlara rağmen 🤣
sedseda var canım 3cm
Evremerv eşin mi yanında hala bir de üstün giyinik mi yoksa elbise mi giydirdiler
sedseda evet doğum yapana kadarda yanımda duracak önlük giyili