Nur_Alp ben de aynı şekilde beklentiye girdim 40 a kalmaz diyordum ama o ihtimali yine de düşün yapacak bişey yok beklentiye girince beklemek daha zor oluyo senin iyiliğin için söylüyorum ben aynı şeyi yaşıyorum şuan 😅 geç olsun güç olmasın inşallah hayırlı zamanda doğar