sedseda akşam 7 gibi nişanım geldi daha sonra 3 kere tuvalete çıktım adet olur gibi kanamam oldu korktum acile geldim alttan muayene oldum 3 santim açıklık var ama çatım çok dar ve canım çok acıdı 3 doktor kontrol etti sezeryan kararı aldık bebek burdan geçmez dediler kemik yapısıyla ilgili saat 2 de sezaryan oldum 2 ye kadar 6 santim açılmam oldu suyum geldi yani o sanciyi da çektim maalesef