34+2de kontrolümüz vardı tam makat gelişti şimdi 36+1 olduk ama bence hala dönmedi 🫠 37-38’e kadar dönmezse mecbur sezaryen demişti doktorum. Çarşamba günü kontrolüm var, artık doğum için gün verecek gibi geliyor bana çünkü dönmeye niyeti yok gibi benim bebenin😅