Mervesrsy 2.dogumum olucak inşallah.
Kanala girdiğini ilk ben anladım. Sonra doktora kontrole gittiğimizde söyledi doktorum.
Nasıl anladım anlatayım, kasıklarımı çok açamıyorum iğne batıyor resmen. Başı ben burdayım yavaş hareket et diyor resmen. Uzunca yol yürüyemiyorum mesela. Otururken bacaklarımı kapalı oturursam ayağa kalktığım da adım atamıyorum.