eda006 Arzuanne benimde 37+3 son ana kadar çatım müsait olup açılmam olmazsa suni sancı almayı düşünmüyorum direk sezeryan isteyeceğim doğumdan daha zor suni sancı
Seda_nur4760 Ugu324 anladım cnm benim ilk gebelıgım 36. Haftada dönmemiş dedi sezeryan dedi bakalım hayırlısı inşallah