Seda_nur4760 Evet Anneler 36. Haftada neler oluyor nasıl geçiyor doğumlarınız belli mi nasıl olacağı bebekleriniz döndü mü ?
Mamacitaa5 Seda_nur4760 36+lardayız bizde bende çok merak ediyorum ne zaman gelicek diye normal istiyorum inşallah hayırlısı olur ,🥺🤰🏻🌹
Anasinincani Seda_nur4760 36+4 uz ilk gebeligim normaldi eğer bı sıkıntı çıkmazsa bu da normal görünüyor hesabimca 27 Şubatta prensesimi kucağıma Alaçam ama kızlar erken doğar diyorlar da bakalım kazasız belasız gelsinler insaAllah
Tubisnlbnt Seda_nur4760 şükür doğum pozisyonu aldık 2. Doğumum olacak ilki gibi epidural normal inşallah
melektpcu Bizde 36.haftadayız artık ☺️ bebeğim döndü şimdilik normal görünüyor ama henüz çatı muayenesi olmadım ondan sonra belli olacak, hareketim kısıtlı artık ama heyecan, merak ve korkuda var. Sağ Salim alalım bebişlerimizi kucağımıza 🥰
Seda_nur4760 melektpcu hayırlı olsun döndüğünü nasıl anlıyorsunuz benim bebegım hep sağ tarafta sağ karın altım aşırı kasılıyor yürüyemez oluyorum çoğu zaman yarın kontrol var bnm de bakalım ne diyecekler
Seda_nur4760 Anasinincani inşallah cnm benım de ilk gebelık kızlar zor doğuyormuş Allah yardımcımız olsun inşallah
Tuggcee15 Benim de ilk gebelik 35 haftalığız bebeğim ters pozisyonda ne zamana dkadar bekler doktor dönmesi için bilmiyorım
Birikrabirsusam Seda_nur4760 ben perşembe gün gidicem kontrole eğer hala aynıysa dönmemişse sezeryana gün werecekmiş doktor
Seda_nur4760 Birikrabirsusam genel bi sorunun yoksa bekle istersen biraz daha bende çarşamba günü gideceğim 37 oluyor 1 hafta daha beklemelerını istiyorum bakalım en azından 38 olsun
Seda_nur4760 Birikrabirsusam genel bi sorunun yoksa bekle istersen biraz daha bende çarşamba günü gideceğim 37 oluyor 1 hafta daha beklemelerını istiyorum bakalım en azından 38 olsun
Birikrabirsusam Seda_nur4760 bende 1 mart gibi istiycem sezeryanı en azından dönme şansı da olabilir hem de biraz daha büyür bebek de
Cicekkiz20 Mahirissmoms bende kasık ağrısı çok oluyor özellikle sabah kalktigimda adet sancısı çekiyorum sanki