Annecik02 Beybitooo Allah’ıma çok şükür olmadı o kadar ağır.. Allah yardımcın olsun valla kuzum çok zor kizlarimda bende öyleydim sabah aç karnına öğürmeye başlardım 😞😞
34busra Annecik02 erkek ins o zmn benimde iki oğlum var Buda kız olsn isterim yani kusmaktan basımı kadrmadm 4 aydır 🙏
Hilalaktscbk Annecik02 Maaşallah de nazar etme. Benim ilk hamileliğim hareket hissedene kadar hep bebek duruyor mu acaba diye korktum sadece göğüslerim taş gibi olmuştu. İlgisi var mı bilmiyorum ama benimki oğlan. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
Annecik02 Hilalaktscbk maşallah maşallah 😁🧿🥰 bende de durum aynı göğüslerim agriyodu dokununca bile aciyo.. sertleşti taş gibi oldu . İnşallah benimki de erkek olur.. daha ne hareket var ne kusma ne bulantı 13+5 oldu daha ilk kez gittim hastaneye bı belirti olmayınca korka korka yattım sedyeye Allahım inşallah iyidir diye diye kalbim ağzımda ariyodu resmen
hatunatasli7 Ya benimde iki kızım var 14 haftalık hamileyim aynı senin gibi hiç hamile olduğumu bilmiyorum nerdeyse kızlarda aşırı koku hassasiyetim ve buna bağlı olarak bulantım coktu bunu çok rahat geçirdim 3 gün ince doktr erkek dedi bize darısı size olsun seninkini de erkeği benzettim benim ultrasyon resmi benziyor
Annecik02 hatunatasli7 yaa🥰♥️ inşallah öyledir Allah sagliklica kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ♥️
ikitosbikannesi_ Annecik02 erkek bence canım benimde oğlumda çok rahattı hamilelik ama kızımda çok bulantı ve tansiyon düşüklüğü yaşadım
Annecik02 ikitosbikannesi_ benim de aynı kızlarda çok sıkıntı çektim ama bu yok gibi resmen gözümle görmesem yok derim o derece.. iştahım gayet iyi sadece birazcık koku hassasiyeti var başka da hiç bişey yok 🥰 erkek bebişe özendim Allah sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ♥️🥰♥️
Reina HawailiMom kızımda hamile olduğumu bile anlamadım, oğlumda 5 ay serumla gezdim. Alakası yok bence ya
Alisa_ Allah’ım böyle bir hamilelik istiyorum😭😭😭 daha 7 haftadayim geceleri bulantidan uyuyamiyorum, arada kusuyorumda😭 bu ikinci hamileliğim daha şimdiden çok kötü başladı ilk hamileliğimde de böyleydi çok kusuyordum😭😭
Annecik02 Alisa_ inşallah sizinki de geçer ya bende kizlarimda çok kötü olmuştum ama bu bı garip ilk kez yaşıyorum bende keşke her hamile böyle olsa çok rahat
Annecik02 izobellaaa-_- bende öyleyim ya çok seviyorum yemek yemeği😁 yemek yemek beni çok mutlu ediyor 😁😁 çok iyi anlıyorum yani seni🤣