Fatma96 inan bende korka korka gittim hastaneye o sedyeye yatarken etmediğim dua kalmadı çünkü hamilelik ile ilgili hiç bı belirti yok yani. 13 +6 oldu daha dün ilk kez gittik hastaneye kalp atışı duydum bı sıkıntı yok dedi doktor inşallah sen de bı an önce duyarsın o kalp atışlarını ve içine su serpilir ❤️