Yeldan biz 38+5 olduk artık Rabbim sağlıkla hayırla prensesini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 bende cuma günü gidiyorum artık yeter kızım gelsin diye 🤭 ilk etapta algomede gidiyordum doktorum pek hoşuma gitmedi açıkçası devlette gittiğim hatta denk gelen doktorlar özel hastanedeki doktordan çok güzel şeyler söylediler Rabbim hepimiz hakkında hayırlısını versin inşallah 🤲♥️