Bende İstanbul Tıp Fakültesinde tedavi görüyorum ve çok memnunum. Doçent doktora göründüğüm için aylık 700 tl bir ödeme yapıyorum. Şuanlık muayenelerim çok iyi gidiyor ilgileniyorlar ve muayene sırasında eşimde yanımda oluyor ama doğumu orda yapar mıyım bilmiyorum. Bina çok eski ve doğum sonrası odalarda birden fazla hasta olabiliyormuş. Kararsızım