Seydoss
Bence çok yanlış düşünüyorsunuz her babanın hakkı bebeğini görmek kalp atışlarıni dinlemek ve bence ilk andan itibaren isteyen herkes eşiyle girebilmeli hasta eşiyle girmiş sizin içeri girmeniz hata zaten çıkmanız gerekirdi ben hiç bir bölümde iki 3 hasta girdiğini görmedim kadın doğum da da aynı hassasiyet olmalı bu sistemin değişmesi gerektiğini düşünüyorum