Ay3 HoneyandMom normal dogum da neredeyse 18 sast suren varmis, sezeryanda da 48 saatte daha iyi hissediyorsun deniyor
Ebbraarr Ay3 ben 39. Haftadayım bu ay iki kere ağdaya gittim göbeğim çok büyük değil öncesinde de ağda yaptım hamilelik sürecinde
Busramom07 Ay3 bende 39+4 de ağdaya gitmiştim 3 gün sonra şansıma doğum yaptım yani çok az acıyor ama mecbur temiz görünmek istiyor insan birde sonrası için daha rahat oluyor
Yasanixxxx mervemurat16 benimde pazartesi sezeryan doğum olacak cuma gün gideceğim ağdaya daha öncede ik defa gittim hormonlar dan dolayı çok çıkmadı suan bile az yani
Busramom07 HoneyandMom allah yardım ediyor emin ol hepsi 2 3 saat sürüyor sancılarını iyi karşılaman yeterli
Busramom07 Ay3 evet bütün gece yvaştan geldi sabah 9 gibi 3 4 dakikaya 1 düştü öyle gittim gittiğimde 6 cm di gerisi hemen geldi zaten 3.05 de oğlumu kucagıma aldım ve 10 dan 1 e kadar da uyumuşum 😌😉
071018 Ay3 neden tetiklesin açılma varmi diye bakıyorlar o zaman daha beter açıyorlar hatta o bile tetiklemiyor😀
Ay3 Busramom07 maşallah ilk cocugunuz degil gibi, hejen hastaneye gidip suni sanci akinca cok zorlaniyorlar gibi,benim ilk buyuk bi korku icindeyim
bbaby44 Ay3 daha bugun yvas yavas kendim yaptim cunku zatn hormonlardan dolayi cok seyrekleşti kolay oluyor
Busramom07 Ay3 aslında ilk olunca daha da sakinsin çünkü ne olacağını bilmiyorsun heveslisin bende şuan ikincide korkuyorum🫢🤭