Ay3 39a girdik şu an çok şükür bu zamana kadar kişisel temizliğimi hep kendim yaptım.benimde erken riskim vardı ama hiç aksatmadım. 36da doğum olacak gibi oldu hastaneye gitmeden hemen ağdayla aldım ama 3hafta oldu diye şu an yine çıkmaya başlamış. Aksi bişey olmazsa cumartesi kontrolüm var gitmeden yine ağdayla alıcam. Jilete hiç bulaşmasaydınız iyimiş ama bence ağdayla alın