Ay3 benim canım cok tatlıdır ve gebelikte zaten ekstra hassas oluyor insan, doktoruma sorarak eczaneden lokal uyusturucu krem aldım(dudak dolgularında, botoksta kullanılan krem) adı jetex, ağdaya gitmeden 30-40 dk önce sürüyorsun ve gerçekten acıyı azaltıyor. Doktorum hiçbir zararı olmadığını söylediğini için o şekilde rahatça yaptırıyorum 😊