MelodyFairy bat 14 şubat. 8 aydır deniyoruz. Bu ay femara kullandım ilk kez ve iğne yaptım 31 ocakta. Belirtim hiç yok. Sol kasıkta tatlı tatlı hafif ağrı hassasiyet gibi bir his oluyor arada ama hep olur benim her döngümde o yüzden onu belirti olarak saymasam olur. İlk gebeliğimde de hiç belirtim yoktu. Heyecanla bekliyorum haftaya perşembeyi