Benimde bel ağrısı adet olacakmisim gibi ağrı oluyor ve ara ara goguslerde sızı oluyor adetime 5 gün kaldı geçen cuma erken gebelik testi yaptım dayanamayıp 😀 negatif çıktı ptesi kan verdim oda negatif. Adet öncesi bu kadar belirti olmadı hiç acaba tekrar yapsam erken gebelik testi çıkar mı ola 😀