Cnserdm MelodyFairy çok şükür yok bende var problem. Bu akıntı umarım güzel şeylere işarettir.. Rabbim hepimize sağlıkla nasip etsin inşallah 🥹♥️
Nesegull Ebru1234 beta sonucumdan bahsediyorsaniz daha bugün verdim henüz çıkmadı ama adetim 5 gün gecikti ilk defa hepp günü gününe oluyordum ve şuan korunmasiz iliskide 3. Ayimda hamile kaldım test pozitif çıktı çok belirgin bir şekilde
Kubra001111 MelodyFairy yaa üzülme canım bı eşin test versin sonuca göre doktor ne diyecek bakalım benim de regl 10 gün var adet sancısı gibi kasıklarım agriyo beyaz akıntım artti
Kubra001111 MelodyFairy benim eşimin ki de düzeldi dedi bize 3 ay süre verdi henüz olmadı biz de ondan gidicez eşim tekrar test verecek
Kubra001111 MelodyFairy Allah’ım yormadan kolayca hayırlısıyla sağlıkla nasip etsin bize ve tüm isteyenlere