MelodyFairy Ebru1234 birlikte bekleyelim bakalım ☺️benim karnım çok ağrıyor ya normalde hep kabız olan biriyimdir böyle olunca acaba regl olcam kesin diyorum ya
Ebru1234 MelodyFairy bana da negatuf cikacak gibime geliyor cunku 3 aydir olmuyor yine olmaz diye dusunuyorum 🙄
Eminexxx MelodyFairy benim de bat 14 kizlar geçen ay düşük yaptım inşallah bu ay olur bakalım artık bende de kasık ve sırt ağrısı var
MelodyFairy Eminexxx hamile kalmışsın daha önce demek bir problem yok yine olur hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏🏻
Ebru1234 MelodyFairy bu durumu yasayipta ameliyat icin gu alip sonrasinda hamile kalan cok duydum canim sende umudunu kaybetme
Nesegull Ebru1234 3 gün gecikti test yaptım belli oldu ama sizin bat dediğiniz ne onu anlamadım ben bir ilaç vs kullanmadım
sacmalamakizim MelodyFairy Benim bat 15 inşallah olmam🤣 bu ay ilk defa denedik 2 kere, 1 tane kızım var kardeş istiyoruz hayırlısıyla, 22 ocak ilişki oldu şuan bile inanılmaz ağrım var, akıntı da dahil inşallah hayırlısı olur, Rabbim isteyene nasip etsin. ☺
Nesegull sacmalamakizim Bugün hamile olduğumu öğrendim acile gitsem bakarlarmi çok merak ediyorum sizce ne yapmalıyım
Cnserdm Bat 13.. Ovitrelle vuruldum. Daha 9 gündeyim 🥹 Aşırıı bir akıntım var su gibi.. Bu mübarek günde dualarım sizlerle 🥹♥️
MelodyFairy Cnserdm eşinde bir problem yoksa tutma ihtimali yüksek canım . Ben bir kere denedim olmadı eşimin değerleri düşük çünkü Bu güzel mübarek günde hepimiz güzel haberler alırız inşallah ❤️🥹
sacmalamakizim Nesegull Acile gidin alırlar canım, ama beta baktırıcam deme, eğer devlete gıdıyorsanız, bulantı ağrım var de öyle alıyorlar.
Cnserdm MelodyFairy çok şükür yok bende var problem. Bu akıntı umarım güzel şeylere işarettir.. Rabbim hepimize sağlıkla nasip etsin inşallah 🥹♥️
Prmdkanneee Geçen ay bende kimyasal geçirdim bu sorun var mı demektir sorun yok mu demektir her kafadan farklı ses çıkıyor bir de size sorayım dedim, bu gebelik denediğimiz ikinci ay insallah olur ilki kimyasal olunca biraz korktum 😓
Nesegull Ebru1234 beta sonucumdan bahsediyorsaniz daha bugün verdim henüz çıkmadı ama adetim 5 gün gecikti ilk defa hepp günü gününe oluyordum ve şuan korunmasiz iliskide 3. Ayimda hamile kaldım test pozitif çıktı çok belirgin bir şekilde
Kubra001111 MelodyFairy eşimin değeri düşüktü 3 aylık tedaviyle yükseldi Doktor bize doğal yolla olması için süre vermisti olmadı bu ay da olmazsa kontrole çağırdı