Kızlar benimde sümüksü bir akıntım geliyor iki gündür ara ara ama çok az yani galiba nişan. İlk gebeliğim37+6 haftaligim. Rengi Pembe. Veya kahverengi değil beyazımsı şeffaf gibi. Sancı filan hissetmiyorum. Az önce peceçeteyle sildim yine geldi. Bebeğim hareketli ama çok canımı yakan hareketleri var mideme doğru geriliyor geri bırakıyor kendini. Şimdi bu kasılma oluyor galiba. Hastaneye gitmeli miyim yoksa sancı gelene kadar veklemeli mıyım. Sancım gelir mi bilmiyorum. Dün akşam biraz belim ağrıdı. Sağolsun eşim ovaladi biraz geçti sonra . Doğum yakın Galiba.