LamiyaCetinkaya Ikimelekannesi_ Bir de tecrübeli olucam ya resmen far görmüş tavşan gibi kaldım, yorumunuz için teşekkür ederim 😍 3 gün sonra mı doğum yaptınız? Peki başka hangi belirtiler vardı ? Ben ufaktan ishal de olduğumu hissediyorum ama birkaç gündür ara ara oluyor o
Ikimelekannesi_ LamiyaCetinkaya ayy ilk gebeliği doğumu unutmak mümkün değil bnce😄🙈cuma günü sancim başlamıştı bnim.p.tesi günü dogum olmuştu.sancilarim pazar gecesi 5 dk 1 e düşmüştü.ayy şimdi düşününce ne cesaret ya sabaha kadar bekledim.bide ilçede doğum olmuyordu merkeze gitmek gerekiyordu.bi gittim doktor muayene etti.evde dogursaydin dedi😆 5 cm acilmam olmuş.ustelik acilden değil randevu saatini beklemistim😄😄🙈😆 Şu anda ishallik yok bnde ama çok sık tuvalete gidiyorum 😬
LamiyaCetinkaya Durum güncellemesi: nişan gelmeye devam ediyor, gelen parçalar artık iyice kendini belli ediyor, serçe parmağım kadar uzayan jel gibi. Çok hafif sancı hissediyorum, düzenli olup olmadığına bakıcam
Gozde_52 Merhaba 🌸 gerçekten her hamilelik aynı ilerlemiyor bu ikinci sezeryan olmama rağmen birde üstelik planlı 🤩 nişanim geldi gerçi yaşadığım şeyin ne olduğunu bilmeden hastaneye gittiğimde öyle dedi ebe meğer ben sancı cekmisim ağrılarımi hiç sancı gibi algilamadim ilk doğum sezeryan olduğu için bir anda bendede regl tarzında kanama oldu kasılmalarım da cokmuş meğer ama ebe nişan gelince hemen doğum olmayabilir de demişti bana ilk dogumda meğer ne rahatmisim😄
LamiyaCetinkaya Gozde_52 ne garip bana da çektiğim sancının aslında sancı olmadığı söyleniyor, hep farklı hikayeler işte anne olmak bile kişiye özgü 😍 Daha kanama, su gelmesi ve düzenli sancı yok ama baskıyı hissediyorum 🥲
Ikimelekannesi_ LamiyaCetinkaya kesinlikle 😆ama şimdi düşününce iyiki yapmışım diyorum.yoksa sürekli açıklık kontrolü olacaktı ve bebek hareketi iyi ise beklemek mantıklı geliyor 🫠şimdi 38+6olduk belime ağrılar giriyor adet ağrısı gibi bebek arada sertlesiyor.toplandikca ağrım oluyo amaa geçen ağrılar oluuor
Gozde_52 LamiyaCetinkaya evet her doğum şekli her bayana özgü dediğiniz gibi 😊 zaten o gelecek öyle böyle kendi yolunu bulup en güzel sekilde gelmesi dileğiyle 🕊️ sağlıkla alın kucağınıza evet baskı oluyor benim o gün aslında belimde ağrıda vardı ama ben normaldir son zamanlar diyip pek oralı olmadım önceki doğum sancısını nedir bilmediğim için neyse buda bir tecrübe oldu iki doğum şeklini de yaşadım sayılır 🤩
xhbgns LamiyaCetinkaya Aynısını yaşadım 🫠 Perşembe günü öğlen sancım var diye gittim nstye göre doğuracak kadar yokmuş geri geldik, cuma gecesi 11 gibi nişan geldi benim 2 parça halinde geldi onun da nişan olduğunu resmen sökülerek geldiğini hissettiğim için anladım çünkü normal akıntı değildi akıntı o şekilde koparak gelemezdi ve dediğiniz gibi sümük gibi jel gibi bir yapısı vardı doktoruma hala haber vermedim 😂 yarın sabahtan gidince söyleyeceğim hem yarın çatı muayenem var açıklığım vs vardır inş diye düşünüyorum ve açıklık olması için pilatese squata devam ediyorum. Bazen vajinada batma gibi böyle baskı gibi şeyler hissediyorum, bazen ara ara sancım oluyor ama zorlamıyor sadece bebiş kendini topluyor bu ara bakalım yarın neler olacak 🤷🏼♀️ Tek nefeste sağlıkla doğuralım inşallah 🌸
LamiyaCetinkaya xhbgns Hani bir günde olup bitse dert etmeyiz de böyle sanki kafamda kuruyor gibi oluyorum 😂 En kolay doğum nasılsa öyle olsun hepimizin doğumu 🙏
haticebusraa Ben de 35. Haftada nst de kasılma çıkımca alttan muayene ettiler eve geldiğimde kanlı mukus tabakası geldi nişan diye düşünüyorum. Bence alttan muayeneyle tetiklendi. Sonrasında sümüksü pembe lekeler gelmeye devam ediyor. 4-5 gün oldu sancım yok doktorum iki hafta falan sonra doğum olur dedi
LamiyaCetinkaya Mavidunyamm düzenli değil henüz ama yürüyüşe çıkıcam birazdan, oğlumla beraber çıkıyoruz zaten sayesinde yavaş da yürüyemiyorum😂
LamiyaCetinkaya Ikimelekannesi_ kız ben gittiğimde açıklık kontrolü yapıldı hiç canım yanmadı, eli çok hafifti ebenin galiba, öyle olacaksa gidip orda da beklerim 😂
Ikimelekannesi_ LamiyaCetinkaya geride bırakacağım bir kızım olacak şimdi.hic kimse olmayacak yanımda.esim askeri personel sırf doğumda izni kullansın diye nobetler hep üst üste 🙄😬ve bu aralar o kadar yogunlarki. Komutanlar bile şimdi doğum olmasın diyor 😬😆😆🤭😄🤣
LamiyaCetinkaya Ikimelekannesi_ Allah yardımcın olsun kuzum 🥲 benim de 3 yaşında bir oğlum var eşim yanında olacak rahatım o yüzden. Yakın akraban yok mu gelip yanında olacak ?
myangelson LamiyaCetinkaya gerçekten insan bazen kendinin doktoru olmalı 😊 dogurmazsin herhalde ya hastane uzak mi ki 😅
Ikimelekannesi_ LamiyaCetinkaya tayin yerimiz Çanakkale/Gökçeada feribotlar genelde iptal oluyor hava şartlarından dolayı.kaynanamj kndim istemiyorum zaten oda geleyim demeyi bırakın arama gereği bile duymuyor.annem iki kardesimvar okula gidiyor.ve eğer olursa geleceği vakit feribott iptal olursa tek başına yaoqmaz evet eşim olur yanımda ama nasıl olacak nasıl geçecek bilmiyorum 😮💨