Miracleee LamiyaCetinkaya öncelikle geçmiş olsun. Ani batmalar filan demişsiniz. Nasıl oluyordu hangi bölgede. Benim pelvik bölgemde var. Bugün çok şiddetli yürüyemiyorum bile.
LamiyaCetinkaya Miracleee tam aşağıda kasıklarda hissediyorum batmayi, böyle sanki yara olur da sızlar ya öyle birşey
Miracleee LamiyaCetinkaya anladım canım. Benim öyle değil galiba. Çatı ağrısı sanırım bendeki. Emin de değilim ama. Hayırlısı bakalım. Haftaya doğum şeklim belli olacak inşallah. Sabredicem napim. İnşallah sende kolayca dogurursun sağlıkla kucağına alırsın bebisini
Dmrcn Kızlar dinlenince geçmeyen 2-3 dk süren kasılmalar başladı bu kasılmalar kaç gün sürer kasılmadan ne zaman sonra sancılarınız başladı
LamiyaCetinkaya Dmrcn 2-3 dk sürüp geçiyor mu ? Benim haftalardır yalancı sancılarım var düzene girmesini bekliyorum daha 🤷
Mira_ll13 LamiyaCetinkaya benim nişan geldi hemen doktoruma gittim acilmam vardi 5 saat icinde dogurdum
LamiyaCetinkaya Mira_ll13 kaç haftalıktınız? Benim de 2-3 cm açılmam var ama sancı düzenli olmayınca bekletiyorlar devlette
Mira_ll13 LamiyaCetinkaya 39+2 haftaliktim nisanim geldi devlete gittim 3 cm acilmam vardi sancimda vardi tabi direk yatis yaptilar nst felan cektiler pek ilgilenmediler tek basima bi odada aglaya aglaya sanci cektim sonra esimi cagirttirdim eve gidelim sancimi evde cekiyim zaten ilgilenmiyorlar dedim eve geldigimde dusa girdim agrilarim daha cok cogaldi evde aglayarak gezdim esimde yüzume baktiginda yüzum morarmis gozaltlarim çokmüstü esim direk özeli aradi özele gittik gittigimizda 5 cm acilma vardi direk beni dusa soktular plates topunun üstünde hareketler yaptirdilar cok cok ilgilendiler cuma günü sabah ezaninda dogumumu yaptim ben birdaha devlete dogum icin adim atmam
LamiyaCetinkaya Mira_ll13 çok geçmiş olsun, valla ilgilenmesinler yatış yapsınlar da doğurayım bir an önce. Benim de ilk doğumum 39+6da oldu. Şimdi o kadar beklemek gözümü korkutuyor, hamilelik bebek bakmaktan daha zor 🤦
akkrn Mira_ll13 canım çorum özel hastanesinde hangi doktora doğum yaptın memnun kaldın mı bilgilendirir misin 🥰
Mira_ll13 LamiyaCetinkaya benimde ilk dogum kuzum basindan beri devlet diyordum daha yok yok gitmem simdiden 2. Bebek icin özel parasini biriktiricem 😅😅