Kubratntklu İnanın hiç yapmadım kürtaj olduktan sonra yumurtalık ve rahim açık oluyor zaten tutma ihtimali çok çok yüksek yani biz yine olmaz gözüyle baktık ilişki yaşadık eşimle çünkü sprialden 4.5 yıl sonra hamile kalıp boş gebelik geçirmiştim sıkıntı olmamasına rağmen yine böyle olur diye düşündük ama 1 hafta sonra hamile kalmışım.