Hayal23455 merhaba ben geçen ay düşük yapmıştım ve hiç regl olmadan hamile olduğumu öğrendim sağlık ocağında ki doktorum başta öyle sandı iki gün sonra test verince ikiye katlanmışti acil doktora gittim ve keseyi gördük insaAllah bu kez sağlıklıdır çok mutluyum ve stresliyim bence sizde hamilesinizdir❤️☺️