Hayal23455 Başka kimse yokmu kızlarrrrr ??? Düşük yapıp arkasına hemen hamile kalan yok mu yazın lütfen
Hayal23455  Kızlar test yaptım yine pozitif ….. Bakar mısınız ? Düşük yaptıktan sonra hiç adet olmadan gebe kalan var mı ?
Prmdkanneee Hayal23455 ben bi yakınımdan duymuştum böyle regl olmadan hamile kalan, bence sizde böylesiniz çünkü gebelik testiniz de çok net bi kan verin isterseniz 🌸
Zuhalsebu Hayal23455 bu beta sıfırlanmaya çalışan bi test olamaz ya ben de bebişkolarımın ikisini de bu kırmızılıkta öğrendim ikisinde de betam 2500 vardı söyliyim
Hayal23455 Prmdkanneee 2 aya kadar beta sıfırlanmaz mı sizce yani bazıları öncelik gebelikten dolayı pozitif çıkmış olabilir falan dedi kafam karıştı
Nergisim09 Hayal23455 bu arada ben 1 hafta önce dış gebelik yasadim geçen gün 700 du betam yarin tekrar test yapilcak sıfırlanmış tır artık benim 1 haftada sıfırlaniuorsa seninki çok tan dibe vurmustur
Nergisim09 Hayal23455 merhabalar bende boş gebelik geçirmiştim kızımdan önce 5 ay sonra tekrar hamile kaldım
Hayal23455 Nergisim09 çok geçmiş olsun size de 🥰 düşükten sonra 2 hafta bekledik sonra istedik adet olmadım işte olmayınca da test yaptım
Nergisim09 Hayal23455 Yeni düşük yapmişsiniz biraz daha bekleyin nasipse olacak zaten çünkü boş gebelik sonrası hemn bebiş oluyor canınızı sakın sıkmayın
Hayal23455 Nergisim09 inşallah rabbim bana da nasip eder 🥰 adet de olmadım testde pozitif bakalım bekliyorum
Hayal23455 Nergisim09 inşallah sıfırlanmıştır da bu sefer sağlıklı bir gebelik geçiririm 🥰 rabbim isteyen herkese nasip etsin