Hayal23455 Düşükten sonra hiç adet olmadan hamile kalan var mı ? Ben boş gebelik yaşadım ve düşük yaptım 2 ay önce.
Nergisim09 Hayal23455 merhabalar bende boş gebelik geçirmiştim kızımdan önce 5 ay sonra tekrar hamile kaldım
1palyaco Hayal23455 anladım . Eğer ki önerdiyse dikkate alın diyecektim çünkü sonra korunmayıp gebe kalıp olumsuz sonuçlanan tanıdığım var bu sefer de doktor korunma süresini arttırıyor . 3ayken 6aya çıkarıyor gibi. Doktorunuz korunmayın demiş burada denk gelmiştim adet görmeden gebe kalan var .
Hayal23455 1palyaco bende adet olmadım halen .. test yaptım pozitif çıktı ama henüz kan falan vermedim . Acaba bu zamana kadar beta düşmedi mi diye de endişe ettim bilmiyorum
Elifoez 1palyaco Bana da ilk olarak korunma dedi ama sonra kızamık aşısı ol dedi olursan 3 ay korun dedi ne yapayım sizce
1palyaco Hayal23455 bence kan verin 2ay olmuş düşük yapalı şuana kadar sıfırlanmıştır diye düşünüyorum .
iremm00 Ven 1.5 ay sorna gebe kaldım yani 15 gün ilişki olmadı sorna oldu ve korunmadim 32 haftayiz şuan
Hayal23455 iremm00 acaba bende gerçekten hamile miyim ki bilmiyorum :/ şu betanın sıfırlanması falan kafamı karıştırdı
Eminexxx Bende sağlıksız gebelikten dolayı düşük yaptım en son hcg verdiğim zaman değerim 30 çıktı doktora bu derece inecek mi dedim evet kanaman hala geliyorsa oda sifirlanacaktir dedi
Hayal23455 Eminexxx ne kadar zaman sonra hcg baktırdınız ? Benim iki ay olacak düşmüştür diye düşünüyorum
Eminexxx Benim normalde adetim 6. Gün bitiyor bu sefer 10 gün sürdü benim ablamda düşük yaptı tekrar hamile kaldı şuan 39 haftalık