EmineDD merhaba iyi dilekleriniz için teşekkürler umarım en kısa sürede allahım sizede güzel haber almayı nasip etsin 🌸 herkes süreci kendine göre o kadar farklı geçiriyorki ben burda 12 gün boyunca hiç yerinden kalkmayanda okudum ertesi gün kalkıp işe gidende. O yüzden doktorunuzun size ne söylediği ve en önemlisi siz nasıl yaparsanız daha rahat hissediceksiniz onu düşünerek karar verin. Mesela doktorum bana işe gidebilirsin dedi ama ben tamamen süreci yalnız, sakin ve stressiz geçirmek istediğim için gitmedim 10 gün. Kimseyede başından beri söylemediğim için sadece eşim ve ben sakin bi süreç geçirmek istedik. Ben araba kullanmak istemedim çünkü bazen ani şeylerden korkup geriliyorum kendimi kasmamak için gideceğim yerlere yürümeyi tercih ettim yavaş ve uzun yürüyüşler yaptım her gün mutlaka dışarı çıktım ilaçlarımın saatlerini hiç aksatmadan kullandım çok yeşillik tükettim bolca su içtim süt yoğurt dikkat ettim. Onun haricinde misafirde ağırladım çamaşırda yıkayıp astım misafirliğede gittim dışarıda da oturdum gezmeyede çıktım. Tek yapmadığım şey ağır şeyler kaldırmadım inanılmazda bi bel ağrım vardı bana engel oluyordu zaten, bir de akşam yemekleri eşim yaptı hep ben neredeyse hiç yemek yapmadım ama bunu o istediği için yoksa ben yapmaktada bir sakınca görmüyordum. Yani siz nasıl rahat hissedecekseniz o aslında. Hiç stres olmanıza gerek yok şimdiden, yalnızda kalsanız yanınızda biri de olsa en keyifli nasıl geçiririm ona bakın 🌸 çünkü bir hastalık süreci geçirmiyorsunuzki allah korusun, vücudunuz gebe kalıp kalmamaya karar veriyor sadece zaten en büyük düşman stres…