Sesusa hayırr öyle düşünme çık o moddan hemeeenn 💜 bende çok gezdim transferin ertesi günü raporumda sıkıntı çıktı işyeriyle onu halletmem gerekti belki dinlenmem gerekirken kalktım tekrar hastahaneye gittim saatlerce onunla uğraştım, o akşam misafirlerim geldi yine saatlerce okey masasında oturdum, 3-4 gün sonra kalktım araba kullanmadan gittim yürüdüm uzağa kahve içtim yürüyüş yaptım, başka gün arkadaşlarımla bi bahçede buluşup saatlerce banklarda çimenlerde oturdum ordan kalktım başka yere yemeğe gittim ohoo. Ben seni çok iyi anlıyorum, hepsini yaptım ama yaparken kafamın içinde ay yapmasamıydım şöyle miydi böyle miydi dolandı durdu ama gün sonunda kendimi ferahlatmak için hepp Furkan hocanın söylediği şey geldi aklıma, kudurmakla durmak arasında bi tercih yapıcaksak ben kudurmanı seçerdim demişti transferden sonra odada. Sakın kendine vicdan yaptırma, hele şimdi az kaldı sonuna yaklaştın beklemek iyice zorlaşmışken sende karamsarlığa kapılıp dahada zorlaştırma kendine. Ben yaptım ordan biliyorum 😂 İki üç kere ağlama krizlerine girdim evde durup dururken ya tutmadıysa ben kötü bişey mi yaptım çok mu ayakta kaldım o gün orda çok mu oturdum çok mu yürüdüm sen neden eve gidelim demedin bana falan diye eşimi darladımmm 😅 gönlünü ferah tut kafanı oyala günler hızlı geçsin çok az kaldı, çoook güzel haberler vereceksin ben inanıyorum öyle düşünelim dua edelim en hayırlısı için 🌈🌸💜