EceKrb Caglasmz ben de aynı şekilde kanama gözüküyor fitil ve iğneye şimdilik 10. haftaya kadar devam dedi. Bir de benim ara ara lekelenmelerim oluyor hala kahverengi inşallah biter bir an önce 🤷🏽♀️ korkutuyor beni çünkü leke görmek. Evet gerçekten ultrason için beklemek zormuş ben 3 hafta sonra gideceğim insan çok sabırsızlanıyor 🫠🥹
Caglasmz EceKrb benim lekelenmeleriö büyük ölçüde bitti arada böyle sürüntü şeklinde geliyor alıştım sanırım artık 🙈 Amaan sağlıklı olsun minikler biz oluruz iğneleri 🫣🧿🧿
EceKrb Caglasmz evet valla hiç gözüm görmüyo artık oluruz iğneleri yeterki onları sağlıklı kucağımıza almak nasip olsun ☺️♥️