31415926Er bahçecide yaptırdık. 6 tane daha emriyomuz var.
Bende de bir sorun yoktu. Eşimin değerleri düşüktü daha önce iki ayrı kadın doğum doktoru da bu sebeple olmadığını söyledi fakat tüp bebeğe başlayacağımız zaman doktor bu değerlerle olabileceğini ve açıklanamayan infertilite olduğunu söyledi.
İki aşılama, bir tüp bebek olumsuz. 3 yıldır istiyoruz.