31415926Er benim de aynı şekilde oldu. 25 Aralık’ta 4aa güzel kalitede bir embriyo transfer edildi. Sonuç olumsuz oldu. Doktorum %80 %90 embriyonun kromozomuyla ilgili sorun olabilir, dışından gebelik vadeden bir embriyo olarak görebiliyoruz ama içini bilemiyoruz dedi.
Ben de dikkat ettim. Ben de neden olmadı diye çok neden aradım. Kendimi sakinleştirme yöntemim, önce sevinip 6 8 haftalıkken kaybetmek daha kötü olacaktı diye düşünmek oldu. Kromozomu bozuksa en başında olmaması kötünün iyisi malesef. Sağlıklı evlatlar nasip olsun en büyük duamız.
Yeniden başlamak zorundayız…